Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Αη Συμιος συνέχεια.... με σχόλια και απαντήσεις

Συνεχίζουμε την ανάρτηση μας για το πανηγύρι του Αη Συμιου

Θα θέλαμε να θυμηθούμε πριν πούμε οτιδήποτε κάτι που είχαμε τονίσει στην προηγούμενη ανάρτηση και θα το ξαναεπαναλάβουμε ακόμη μια φορά όπως το είχαμε διατυπώσει:

…. σκοπός μας είναι να αναφέρουμε τα κακώς κείμενα …….να τα αναδείξουμε ώστε ο καθένας με τον τρόπο του να απομονώσει ότι άσχημο συμβαίνει στον Αι Συμιο ώστε το πανηγύρι να αποκτήσει τον πραγματικό του ρόλο και να συμβάλει και αυτό με τον τρόπο του στην ανάπτυξη του τόπου

Δεν είχαμε και δεν έχουμε σκοπό ούτε να πολεμήσουμε το πανηγύρι ούτε να το απαξιώσουμε αντιθέτως πιστεύουμε πως αν φέρουμε τα κακώς κείμενα του πανηγυριού στην επιφάνεια -τα οποία που κατά την γνώμη μας είναι όσα περιγράψαμε στην προηγούμενη ανάρτηση άλλοι συμφωνούν άλλοι διαφωνούν- αν λοιπόν τα φέρουμε στην επιφάνεια τα εντοπίσουμε και τα αποβάλουμε, το πανηγύρι πιστεύουμε ότι θα αλλάξει μορφή θα γίνει πιο ελκυστικό πιο αγαπητό από τον κόσμο θα υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή όπως και διαφήμιση και έτσι το ίδιο θα λειτουργήσει έμμεσα προς όφελος του Μεσολογγίου

Πάμε παρακάτω, αρκετά ήταν τα σχόλια σας που λάβαμε να πούμε ότι περιμέναμε και περισσότερα και εντονότερα σχόλια όπως και να έχει όμως θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε ξεχωριστά των καθένα σας που μπήκατε στον κόπο να μας στείλετε την άποψη σας

Ας δούμε όμως μερικά από τα σχόλια σας πιο συγκεκριμένα σχολιάσατε:


Τον βασανισμό των αλόγων

Σχόλιο: Τα αλογα τα οποια κακομεταχειριζονται στην παρελαση, δεν το παθαινουν μονο τοτε, αλλα και τις υπολοιπες μερες του χρονου... Καθε Αη Συμιου θυμομαστε να το καταγγειλουμε?

Απάντηση: Το ότι βασανίζονται ΚΑΠΟΙΑ άλογα και όχι όλα τις ημέρες του πανηγυριού χωρίς λόγο και αιτία είναι κάτι που μας προσβάλει. Αν υπάρχουν άλογα που τα κακομεταχειρίζονται και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου όχι μόνο μας προσβάλει αλλά μας φέρνει αηδία, όμως τι θέλετε να μας πείτε; Επειδή κάποια άλογα κακομεταχειρίζονται τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου όπως λέτε αποτελεί άλλοθι για να βασανίζονται τις ημέρες του πανηγυριού;

Επίσης σχολιάζεται….Ολο κατι θα βρισκουμε για να τρωγομαστε με τα ρουχα μας.... Αη ΣΥμιος ειναι αυτο? Βαιων ειναι αυτο? Σε δουλεια να βρισκομαστε....

Νομίζουμε όπως το Πάσχα ασχολούμαστε και σχολιάζουμε τις τιμές τις αγοράς, όπως οι περισσότεροι το καλοκαίρι full season παρακολουθούμε και ψάχνουμε τις τιμές των ενοικιαζομένων δωματίων έτσι και την περίοδο του πανηγυριού ασχολούμαστε με τα όσα συμβαίνουν στον Αι Συμιο και τον Βαΐων αντίστοιχα και ούτω καθεξής, κάθε πράγμα στον καιρό του

Επόμενο σχόλιο: ......ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΑΛΟΓΑ ΤΑ ΔΕΚΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΑΣΧΗΜΑ ΧΕΡΙΑ .... ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ....

Απάντηση: Αν για παράδειγμα επισκεφτείτε κάποιο εστιατόριο και το φαγητό που σας σερβίρουν είναι τόσο νόστιμο που γλείφεται ακόμη και τα δάχτυλα σας, αν λοιπόν ενώ συνεχίζεται να τρώτε εντελώς τυχαία βρείτε στο φαγητό σας …… μια τρίχα και μάλιστα κατσαρωμένη, τότε πως θα αντιδράσετε;

-Θα το ¨καταπιείτε¨ και θα συνεχίζεται να τρώτε;

Ή θα φωνάξετε τον σερβιτόρο και θα του επιστρέψετε το πιάτο;

Φεύγοντας λοιπόν πια θα είναι η άποψη σας για το συγκεκριμένο εστιατόριο;

Ότι σας σέρβιρε ένα νοστιμότατο φαγητό ή ότι στο φαγητό σας βρήκατε μια τρίχα;

Να υποθέσουμε ότι φεύγοντας από το εστιατόριο θα σας μείνει η δυσαρέσκεια της τρίχας

Για μια και μόνο τρίχα όχι περισσότερες ΜΟΝΟ ΜΙΑ μείνατε δυσαρεστημένοι από την επίσκεψη σας στο εστιατόριο, αλήθεια το γεγονός ότι βασανίζονται 5 στα 100 άλογα όπως λέτε τι εντύπωση αφήνει άραγε στους επισκέπτες φεύγοντας από το Μεσολόγγι το έχετε σκεφτεί;

Μας αρέσει να αντιμετωπίζουμε με αυστηρότητα το εστιατόριο και τους άλλους για μια μόνο τρίχα, ένα εμάς προτιμούμε να μας αντιμετωπίζουν οι άλλοι με χαλαρότητα και επιείκεια, δηλαδή θέλουμε τα δικά μας δικά μας και τα δικά τους δικά μας


Την χρήση ινδικής κάνναβης

Σχόλια: …χασισι! καλως η κακως τα ναπιτρεψω η οχι σε καποιον ν οτι αυτος κρινει σκοπιμο για τον εαυτο του! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΤΙ, ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΤΕΣ ''ΤΗΝ ΠΙΝΟΥΝ'' ΕΝΩΠΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ

Επίσης: …θα σου πω ότι τουλάχιστον στις μισές παρέες δεν υπάρχει -χασίς- κ στις υπόλοιπες μισές δεν υπάρχει φανερά...

Απάντηση: Πριν απαντήσουμε στα σχόλια σας θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι είμαστε εναντίον σε όποιες ουσίες χαρακτηρίζονται ως απαγορευμένες, η άποψη μας είναι σταθερή και δεν μετακινούμαστε ούτε χιλιοστό του χιλιοστού, πάμε παρακάτω δεν είπαμε ότι στο πανηγύρι πίνεται χασίσι από όλους ούτε ότι καπνίζεται χασίσι στις παρέες όπως αναφέρετε στα σχόλια σας

Που συμφωνούμε; Ότι στο πανηγύρι ¨πίνεται μαύρο¨ φυσικά όχι από όλους αλλά από κάποιους, το ότι γίνεται λοιπόν χρήση είναι κοινό μυστικό

Όταν λοιπόν προτείνεις σε κάποιον ολίγων άσχετο με το πανηγύρι και το κλίμα του Αη Συμιου

-Θες να πάρεις τα παιδιά σου και να ανέβουμε το βράδυ του πανηγυριού στον Αη Συμιο;

Και εκείνος απαντάει

-Είστε καλά που θα πάμε στους χασισοπότες;

Ρωτάμε λοιπόν:

-Ποιοι είναι χασισοπότες όλοι οι πανηγυριστές;

Φυσικά και όχι, άρα:

-Με ποιο δικαίωμα κάποιοι που πίνουν χασίς -κρυφά ή φανερά δεν μας ενδιαφέρει- με την συμπεριφορά τους μολύνουν όλους τους υπολοίπους πανηγυριστές;

-Και τι κάνουν οι υπόλοιποι πανηγυριστές δηλαδή το υγείες κομμάτι του Αι Συμιου για να προστατέψουν το πανηγύρι και την προσωπική τους αξιοπρέπεια;

Όποιοι θέλουν να καπνίσουν χασίς ας το κάνουν σπίτι τους οφείλουν όμως σε δημόσιο χώρο και ιδιαιτέρως σε οργανωμένες εκδηλώσεις να σέβονται τους υπόλοιπους

-Με ποιο δικαίωμα κάποιοι δυσφημίζουν το πανηγύρι;

-Μήπως το πανηγύρι του Αη Συμιου είναι σκορποχώρι;

Όχι βεβαία είναι ένα οργανωμένο πανηγύρι και αποτελείται από τον σύλλογο Αη Συμιωτων με καταστατικό και Δ. Σ.

-Δεν βλέπουν οι καπεταναίοι οι πρόεδροι, το Δ. Σ. και γενικότερα οι οργανωμένοι Αη Συμιωτες το τι γίνεται στο πανηγύρι;

-Δεν καταλαβαίνουν ότι δυσφημίζεται και συρρικνώνεται;

-Τι κάνουν πως αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ή γιατί δεν κάνουν κάτι;

-Από πού τελικά οι χρήστες χασισιού τους κρατούν;

-Μήπως τους κρατούν οικονομικά;

Επίσης σχολιάζεται ότι ....Και εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάποιον -χρήστη χασισιού- από παρέα να πειράζει ούτε γυναίκα ούτε ξένο...

Απαντάμε, δεν σας καταλαβαίνουμε αυτό το λέτε για να τους δικαιολογήσετε; Αυτό έλειπε να πειράζουν τον κόσμο και να δημιουργούν προβλήματα στους άλλους

Σχολιάζετε ακόμη ότι ....Το σχόλιο για το χασίσι θα στο παραπέμψω στη μορφή της κοινωνίας μας...

και επίσης .....Τα ντουμανια δεν με παιρνουν μονο τ Αη ΣΥμιου αλλα και καθε Δευτερα, Τριτη, Τεταρτη, και σε διαφορες μεριες του τοπου, και ας μην επεκταθω και στην Ελλαδα γενικοτερα..

Απαντούμε:

-Αν ένα δικό σας άτομο στην πορεία της ζωής του παρέκκλινε από τον δρόμο του θα προσπαθούσατε να τον επαναφέρεται στον σωστό δρόμο ή θα τον αντιμετωπίζατε με χαλαρότητα ως ένα άτομο της παραμορφωμένης κοινωνίας μας ….. και του τόπου μας…. όπως λέτε και αν ναι τότε;

-Γιατί αντιμετωπίζουμε με χαλαρότητα την δυσφήμιση του πανηγυριού και δεν αντιδρούμε μήπως ορισμένοι ΔΕΝ το θεωρούν κάτι δικό τους;


Τους γύφτους το κύριο πρόβλημα του πανηγυριού

Σχόλια: ..μπορει να γινει πανηγυρι χωρις γυφτους?
πριν βιαστει καποιος να απαντησει ας δοκιμασει να <> οτι παιζει ζ ή νταουλι!
επειτα, μπορεις σε καποιον να αποκλεισεις την συμμετοχη της οικογενειας του? επομενως δεν μπορεις να πεις στον γυφτο, μην φερεις την οικογενεια! επιπροσθετως, χελωνα χωρις καβουκι γινεται???????

Και επίσης: ...Αυτοι οι "ΓΥΦΤΟΙ" που ηταν παντα ενεργα μελη της παρεας και μας κρατανε παρεα με την μουσικη τους, γιατι διαφορετικα τι? Θα βαζαμε ας πουμε το ραδιο??? Ξαφνικα αρχισανε να μας χαλανε???

Απάντηση: Πριν απαντήσουμε να θυμηθούμε ότι το πανηγύρι του Αι Συμιου έχει την ιδιαιτερότητα να είναι ένα πανηγύρι με ιστορικό θρησκευτικό κοινωνικό χαρακτήρα

Επίσης δεν έχει δικαίωμα κάνεις να αποκλείσει κανέναν από την συμμετοχή του στα κοινά πόσο μάλλον να τον αποκλείσει από ένα πανηγύρι

Ακόμη επαναλαμβάνουμε ότι, …….δεν έχουμε κάποια εμπάθεια η κάποιο προσωπικό πρόβλημα με τους γυφτους ως άτομα αντιθέτως τους θεωρούμε Έλληνες πολίτες και κυρίως συνανθρώπους μας, έχουμε όμως πρόβλημα με την συμπεριφορά τους και την νοοτροπία τους.

Συμφωνούμε ότι πανηγύρι χωρίς οργανοπαίκτες γύφτους δεν γίνεται, και με την ευκαιρία να αναφέρουμε ότι οι περισσότεροι γύφτοι έχουν στο αίμα τους την μουσική είναι αυτοδίδακτοι όπως ξέρουμε και δεν παίζουν τα μουσικά τους όργανα με παρτιτούρες, χαρακτηριστικά να σας πούμε ότι κάποιος φίλος, έμπειρος μουσικός ο ίδιος μας έλεγε ότι μπορεί να καταλάβει από το παίξιμο των αθίγγανων και των τσιγγάνων αν ο οργανοπαίχτης είναι αθίγγανος ή τσιγγάνος ή από ποιο μέρος της Ευρώπης κατάγεται, επομένως συμπεραίνουμε ότι οι γύφτοι όπως και να το κάνουμε έχουν στο DNA τους την μουσική.

Ρωτάμε λοιπόν

-Οι γύφτοι οργανοπαίχτες του Αι Συμιου είναι κάτοικοι της περιοχής του Μεσολογγίου ή κατάγονται ή έρχονται από διάφορα μέρη της Ελλάδας;

Δείτε λοιπόν την παρακάτω φωτογραφία και πείτε μας

Αυτοί που κατασκηνώνουν φάτσα κάρτα στην περιοχή του λιμανιού είναι οι οικογένειες και το “καβούκι” των γυφτων οργανοπαιχτών του πανηγυριού;


Δείτε πιο προσεκτικά την επόμενη φωτογραφία

-Πινακίδες αυτοκινήτων με χαρακτηριστικά κυκλοφορίας ΚΥΚ....., ΗΑΚ......., ΑΙΝ......, ΑΧΟ......, κλπ ανήκουν στην περιοχή του Μεσολογγίου;


Δεν θα σχολιάσουμε πως οι γυφτοι από την εποχή του DATSUN των αγροτικών και VAN αυτοκίνητων πέρασαν στην BMW στην MERCEDES και στο AUDI είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο Θα σχολιάσουμε όμως όλοι αυτοί οι κατασκηνωτές το τι καβαλάνε και τι μας φέρνουν.

-Μας φέρνουν μήπως πολιτισμό και κουλτούρα;

-Θαυμάζει κάποιος τους τρόπους όχι καλής συμπεριφοράς και savoir vivre αλλά τους τρόπους καθημερινής συμπεριφοράς τους;

-Ερχόμενοι οι ίδιοι στο Μεσολόγγι η πόλη μήπως βγαίνει κερδισμένη από την παρουσία τους;

-Αφήνουν χρήματα όπως οι υπόλοιποι επισκέπτες ή όπως θα έκανε ο καθένας από εσάς όταν επισκέπτεται ή φιλοξενείται σε κάποιο άλλο μέρος της χώρας;

Όσο αναφορά το σχόλιο σας ....Του Αη ΣΥμιου γινονται μικροκλοπες απο του τσιγγανους και τις υπολοιπες 360 μερες το χρονο γινονται "ΜΕΓΑΛΟΚΛΟΠΕΣ" απο μεγαλους "ΓΥΦΤΟΥΣ"..

Απαντάμε, αυτό τι σημαίνει ότι επειδή τα μεγάλα λαμογια μας ΜΕΓΑΛΟκλέβουν σε βαθμό κακουργήματος νομιμοποιούνται οι γυφτοι να μικροκλέβουν;

-ή επειδή μας κλέβουν οι μεγάλοι δίνουμε συγχωροχάρτι στις μικροκλοπές των γυφτων;

-Όλοι οι υπόλοιποι που δεν συμμετέχουμε στις κλοπές τι φταίμε ή τι φταίει το Μεσολόγγι και ταλαιπωρείται;

Προτείνουμε να βγούμε από το “καβούκι” μας και να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα κάτι πρέπει να κάνουμε με όλους αυτούς τους αθίγγανους η γυφτους πείτε τους όπως θέλετε

-Προτάσεις έχουν γίνει; Ευχαρίστως θα θέλαμε να τις ακούσουμε

Όσο αναφορά το ΠΟΥ κατασκηνώνουν και ΠΩΣ δηλαδή αν κάποιος πει - και τι έγινε που κατασκηνώνουν στο λιμάνι σε δημόσιο χώρο κατασκηνώνουν

Απαντάμε, και η κεντρική πλατεία δημόσιος χώρος θεωρείται θα ανεχόμασταν άραγε να κατασκηνώνουν στην κεντρική πλατεία;

-Ή υιοθετούμε την γνώμη να κατασκηνώνουν όπου θέλουν αρκεί να είναι μακριά από εμάς, επιβεβαιώνοντας την θεωρεία μας ότι όσοι ζουν από την πύλη και μέσα ζουν στον κόσμο τους -με την καλή έννοια;

-Γιατί δηλαδή λέμε ΟΧΙ στην κατασκήνωση της πλατείας και ΝΑΙ στην κατασκήνωση του λιμανιού;

Αντιθέτως θα μπορούσε να πει κάποιος ότι στην πλατεία έτσι όπως έχει διαμορφωθεί οι κατασκηνωτές προστατεύονται και έχουν ασφάλεια λόγο της ελεγχόμενης κυκλοφορίας αυτοκίνητων ενώ στο λιμάνι το σημείο που κατασκηνώνουν θεωρείται επικίνδυνο γιατί εύκολα μπορεί να ξεφύγει κάποιο αυτοκίνητο από την πορεία του και να τους χτυπήσει, αλλά ως εδώ δεν θέλουμε να το χοντρινουμε άλλο

Συμφωνούμε ότι Δεν είναι αυτό το Μεσολόγγι που ονειρευόμαστε -δείτε το-

Ακόμα συμφωνούμε με το σχόλιο και μπράβο σας όπου προτείνετε ...να υπαρχουν χωροι που να μπορουν να στεγαστουν και να μην παιρνανε 2 μερες να κοιμουνται σε ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΤΟ....

Επίσης τι έχουμε να πούμε στον επιχειρηματία του cafe στην περιοχή του λιμανιού για το γεγονός ότι οι γυφτοι κατασκήνωσαν σε πολύ κοντινή απόσταση από την επιχείρηση του το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος περίοδος με αυξημένη κίνηση επισκεπτών και πελατών;

-Μήπως δεν επηρεάστηκε ο τζίρος της επιχείρησης από την κοντινή παρουσία των γυφτων;

-Με αυτή την ανεκτικότητα στηρίζουμε νέες επιχειρήσεις όταν μάλιστα δραστηριοποιούνται στην ευαίσθητη περιοχή του λιμανιού;


Τέλος όσο αναφορά τους “βλάχους”

Σχόλιο: ...Η έννοια της παρέας δεν είναι το εγωιστικό προφίλ που περιγράφεις. Απλά για να συμμετάσχεις πρέπει να νιώσεις κόντα στους υπόλοιπους. Κανείς όμως δεν θα σε εμποδίσει να κάτσεις σε μια παρέα, να ακούσεις ζουρνά, να σε κεράσουν κ να νιώσεις όμορφα .....

Απάντηση: Είχαμε ακούσει να λέει ΚΑΠΟΤΕ ένας φίλος και κάτοικος γειτονικού χωριού του Μεσολογγίου όταν του προτάθηκε να έρθει στο πανηγύρι του Αι Σημιου απάντησε λοιπόν με ειρωνεία Εμείς οι βλάχοι δεν πάμε στον Αι Συμιο.... καταλάβαινες όμως από τον τόνο της φωνής του ότι τα λόγια του έκρυβαν πικρία και παράπονο

Και ρωτάμε: Γιατί υποτίμησε των εαυτό του ως “βλάχο”;

-Μόνος του αυτοπροσδιορίστηκε “βλάχος” στα καλά καθούμενα ή μήπως ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΤΕ φρόντισαν και τους κόλλησαν την ρετσινιά;

Πιστεύουμε ότι όσο άσχημο είναι να σε βρίσει κάποιος σε προσωπικό επίπεδο άλλο τόσο προσβλητικό είναι να σου θίξει την καταγωγή σου, η άποψη μας είναι ότι “βλάχος” με την κακή έννοια δεν είναι ο χωριάτης αλλά αυτός που δεν έχει τρόπους και αν η καταγωγή του είναι από το Κολωνάκι ποσώς μας ενδιαφέρει για μας θα παραμείνει βλάχος, επίσης δεν θα αποδώσουμε τον χαρακτηρισμό ¨πονηρός ο βλάχος¨ σε κάποιο αξιόλογο άτομο μόνο και μόνο γιατί κατάγεται από χωριό όμως θα το λέγαμε για οποιονδήποτε κουτοπόνηρα σκεπτόμενο έστω και αν είναι γέννημα θρέμμα Πλακιώτης

-Με πιο δικαίωμα λοιπόν ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΤΕ συμπεριφέρονταν υποτιμητικά σε κάποιους συντοπίτες μας ή κοντοσυντοπιτες μας μόνο και μόνο επειδή κατοικούσαν λίγα χιλιόμετρα μακριά από την πόλη του Μεσολογγίου;

-Πως λοιπόν θα ένιωθε ο κάθε συντοπίτης μας κοντά στους υπολοιπους ΚΑΠΟΤΕ όταν ΚΑΠΟΙΟΙ από τους υπολοιπους Αη Συμιωτες δεν τον ένιωθαν κοντά τους;

Και αν όλα αυτά που λέμε περί “βλάχων” τα θεωρείται υπερβολικά ή δημιουργήματα της φαντασίας μας δείτε τι λέγεται ακόμη και σήμερα από την θέση αντιδημάρχου

-Ας το πάρουμε χαμπάρι οι «βλάχοι» είναι πιο πολλοί από τους «πρωτευουσιάνους»- δειτε το

http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=3611&Itemid=22

Έτσι λοιπόν ένα μεγάλο μέρος των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Μεσολογγίου είχε μείνει και παραμένει εκτός του Αι Συμιωτικου πανηγυριού, όμως οι εποχές αλλάξανε και ερχόμαστε στο σήμερα όπου δυστυχώς όλος αυτός ο κόσμος της γύρο περιοχής του Μεσολογγίου δεν ένοιωσαν και δεν νιώθουν το πανηγύρι δικό τους με αποτέλεσμα το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ή κάποιο ενδιάμεσο μονοήμερο των ημερών οι ίδιοι όχι μόνο δεν συμμετέχουν και δεν παρακολουθούν το πανηγύρι του Αη Συμιου αλλά επισκέπτονται για λόγους αναψυχής την κοντινή μας Λευκάδα την Ναύπακτο την Πάτρα κλπ.

Φανταστείτε πια θα ήταν η εικόνα του Αη Συμιωτικου πανηγυριού σήμερα αν είχαμε αγκαλιάσει όλους αυτούς τους ανενεργούς συντοπίτες μας ΚΑΠΟΤΕ

-Ποιος έχασε; Το πανηγύρι του Αη Συμιου φυσικά

-Ποιοι φταίνε; Μήπως οι “βλάχοι”;


Και επιμένουμε αυτές οι νοοτροπίες ΤΟΤΕ συρρίκνωσαν το πανηγύρι σήμερα ευτυχώς οι νεώτερες γενιές το κατάλαβαν γιατί όπως είπαμε πιστεύουμε ότι έχουν χαμηλότερο προφίλ από τους παλαιότερους

Μ' αυτά και μ' αυτά μας αρέσει δεν μας αρέσει το πανηγύρι του Αι Σηυμιου ghettoποιήθηκε και συρρικνώθηκε ευτυχώς κάποιοι το καταλάβαμε, κάποιοι άλλοι δεν το καταλαβαίνουν ενώ κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να το καταλάβουν

Αφήσαμε για το τέλος ακόμη κάποια σχόλια τα οποία πιστεύουμε ότι έχουν ενδιαφέρον:

¨Η πορεία των εξοδιτων προς τον Άγιο Σιμιο δεν διήρκησε 50 μέρες!!! Του Αγίου Πνεύματος δεν έχει σχέση με τον Αι Σημιο αν δεν κάνω λάθος από τα θρησκευτικά που ξέρω!!! Επίσης πώς μπορεί κάποιος να συνδυάζει πανηγύρι με ιστορική μνήμη και δη τραγικό συμβάν μόνο στο Μεσολόγγι γίνεται!!! νταούλια, αρνιά, γυφταιοι, dollars-ψωμί δεν έχουμε στην Ελλάδα τα δολάρια μας μάραναν!!!- σε συνδυασμό με έξοδο Μεσολογγιτών!!! να το εφαρμόσουμε και κατά τις γιορτές Εξόδου!!! ας το σκεφτούν οι απανταχού Αη Σημιωφοστηρες!!!¨

και επίσης, ¨τι σχέση έχει η Πεντηκοστή με τον Αη Σημιο και την έξοδο?? Όποιος μπορέσει να μου το συνδυάσει λογικά μπράβο του!!!¨

Δεν θα θέλαμε να πούμε την άποψη μας για τα παραπάνω σχόλια χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι, τα συμπεράσματα δικά σας


Κλείνοντας να πούμε ότι στην προηγούμενη ανάρτηση το ghetto του Αη Συμιου δεν προσπαθήσαμε όπως καταλάβατε να ωραιοποιήσουμε τα όσα συμβαίνουν στο πανηγύρι ούτε να σας χαϊδέψουμε τα αυτιά με ευχάριστα κείμενα αλλά θέλαμε να σας προκαλέσουμε με σκοπό να συμβάλουμε στην βελτιώσει του πανηγυριού ο καθένας με τον τρόπο του, αρκετοί ανταποκριθήκατε και σας ευχαριστούμε


Θα επανέλθουμε στην επόμενη ανάρτηση με προτάσεις γιατί όπως είχαμε πει αν αναβαθμιστεί το πανηγύρι θα βοηθήσει και το ίδιο στην ανάπτυξη της περιοχής του Μεσολογγίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου