Λάβαμε κάποια σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση “Γιορτές εξόδου, τι θέλουμε και τι δεν θέλουμε να δούμε" απο κάποιους αναγνώστες και θα θέλαμε πρωτίστως να τους ευχαριστήσουμε που μπήκαν στον κόπο και μας έστειλαν τις σκέψεις τους, τα σχόλια έχουν ως εξής:
.......π.χ. τις σουίτες να τις δώσουμε στους ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ και ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ των ΜΜΕ, οι δημοσιογράφοι είναι απλά εντεταλμένα όργανα. Επίσης: χωρίς αυτούς με τις γραβάτες και τα ταμπελάκια, δεν θα γινόταν Παρέλαση!
.....Ακόμα, υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκμεταλλευτούμε τους επίσημους που έρχονται στο Μεσολόγγι. Μερικοί από αυτούς είναι να οργανωθούμε σαν πόλη, ν' αποκτήσουμε ικανές υπηρεσίες που να φτιάχνουν μελέτες, να μονιάσουμε και να λειτουργήσουμε σαν οικογένεια, κλπ, κλπ. Με το να τους κράξει ο Δήμαρχος στην Επέτειο της Εξόδου, είναι λαϊκισμός και οπωσδήποτε δεν εξυπηρετεί την πόλη μας.
.......Οι Μεσολογγίτες λέμε πολλά και κάνουμε ελάχιστα. Συγχώρεσέ μου την παρέμβαση, αλλά ακούω συνέχεια πολλούς να βγάζουν κραυγές, αλλά ελάχιστοι συμμετέχουν στη δόμηση της κοινωνίας και την πολιτισμική μας πρόοδο.
Και ακομη,
μήπως θαπρεπε να πείτε και για τους φωτογράφους που σαν μπαίνει η πομπή της παρέλασης στην ευθεία απο Λυμπερτυ μέχρι πύλη Ηρώων μπλέκονται μέσα στα πόδια σαν κοράκια , αυτών που παρελαυνουν , και γίνεται ενας χαμός οπου ο σεβασμός και η κατάνυξη χάνονται εξ αιτίας τους
...............και εκεί είναι ο χωρος που τα μεγάλα κανάλια τραβάνε πλάνα και δυστυχώς αντί για την παρέλαση ο κόσμος βλέπει τον κάθε ...παπαράτσι να δίνει ρεσιτάλ γελοιότητας για να κονομησει εις βάρος των γιορτών εξόδου...
Απαντήσεις:
Πρώτον: Δεν είπαμε “τις σουίτες να τις δώσουμε στους ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ και ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ των ΜΜΕ” αλλά στους δημοσιογράφους. Οι δημοσιογράφοι αν θέλουν να σε “παίξουνε” θα βρούνε των τρόπο να σε “παίξουνε” ξέρουν πολλά περισσότερα απο εμάς χωρίς να είναι απαραίτητα ιδιοκτήτες ΜΜΕ, για παράδειγμα ο Πάνος Σομπολος -πρόεδρος ΕΣΗΕΑ- δεν είναι ιδιοκτήτης ΜΜΕ.
Πιστεύει κάποιος ότι αν θέλει να σε “παίξει” ο ίδιος δεν έχει τις προσβάσεις η τον τρόπο να το κάνει;
Δικαιολογείται λοιπόν να δίνουμε τα καλύτερα δωμάτια στους πολιτικούς και στους πολιτευτές κομμάτων και στον κάθε Σομπολο να δίνουμε οτι περισσέψει, η μήπως δεν γίνετε κάτι τέτοιο;
Οι δημοσιογράφοι δεν είναι απλώς εντεταλμένα όργανα αλλά “παλιοτόμαρα” και “παίζουν το παιχνίδι τους”, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι μέσα απο το παιχνίδι τους να παίξουμε το δικό μας παιχνίδι και εμείς, με απλά λόγια.
Πιστεύει κάποιος ότι αν θέλει να σε “παίξει” ο ίδιος δεν έχει τις προσβάσεις η τον τρόπο να το κάνει;
Δικαιολογείται λοιπόν να δίνουμε τα καλύτερα δωμάτια στους πολιτικούς και στους πολιτευτές κομμάτων και στον κάθε Σομπολο να δίνουμε οτι περισσέψει, η μήπως δεν γίνετε κάτι τέτοιο;
Οι δημοσιογράφοι δεν είναι απλώς εντεταλμένα όργανα αλλά “παλιοτόμαρα” και “παίζουν το παιχνίδι τους”, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι μέσα απο το παιχνίδι τους να παίξουμε το δικό μας παιχνίδι και εμείς, με απλά λόγια.
Δεύτερον: Επαναλαμβάνουμε οτι η παρέλαση και οι Γιορτές εξόδου πραγματοποιούνται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, με αλλά και χωρίς κάποιους γραφικούς οργανωτές και για να μην παρεξηγούμαστε δεν μιλάμε για το σύνολο των οργανωτών. Δεν γίνεται όμως να πίνεις καφέ την προηγούμενη μέρα πχ με τον Κώστα η τον Μήτσο η τον Μάκη -τυχαία τα ονόματα- και την μέρα της παρέλασης στην παρέλαση ο ίδιος να κάνει οτι δεν σε ξέρει αν σε συναντήσει και καλά λόγω του οτι πνίγεται απο τις υποχρεώσεις, μιλώντας στα hands free με ενα τρόπο λες και μιλάει με τον πύργο ελέγχου του Ελ. Βενιζέλου; Συγνώμη αλλα φαίνονται τα “ψώνια” που το παίζουνε δεν τους κατηγορούμε αλλα πιστεύουμε αν θες να το “παίξεις” θα πρέπει να είσαι και λίγο ηθοποιός αλλιώς γίνεσαι super idol και επίσης οφείλουμε να πούμε οτι στις Γιορτές εξόδου ξεχωρίζουν οι οργανωτές οι μετρημένη στο ύφος και ήθος οργανωτές απο τους σοβαροφανείς
Τρίτον: Όσο αναφορά τις μελέτες, θα σας πούμε κάτι πολύ απλό.
Αν υποθέτουμε λοιπον οτι αύριο έρχεται κάποιος επενδύτης στο Μεσολόγγι προσέξτε ο οποίος θέλει να επενδύσει τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ και να δημιουργησει μια ξενοδοχειακή μονάδα και ζητάει απο τους φορεις του Μεσολογγίου να αγοράσει χώρο για την μονάδα του οποιοδήποτε του υποδείξουν με μια προϋπόθεση. Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΑ ΜΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
Ερώτηση:
α) Πιστεύεται οτι θα του δοθεί άμεσα ο χωρος διευκολύνοντας τον επενδύτη και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη τις περιοχής; ή
β) θα του βάλουν ένα κάρο τρικλοποδιές όπως πχ: Εμπόδιο απο το λιμενικό ταμείο, εμπόδιο απο συλλόγους .........προστασίας των προστατευόμενων πτηνών, εμπόδια απο διαφόρους συλλόγους του Μεσολογγίου, .........”φίλων” του Μεσολογγίου του, ..... ηλιοβασιλέματος, ........της ιστορίας, εμπόδιο απο το ξετρύπωμα και εφαρμογή των νόμων περί αιγιαλού κλπ εμπόδια;
Πιστεύει κανείς οτι θα ισχύσει η πρώτη περίπτωση;
Παρεμπίπτοντος να πούμε μιας και αναφερθήκαμε στον αιγιαλό οτι ο αιγιαλός μόνο στο Μεσολόγγι εφαρμόζετε για τις επιχειρήσεις, ενω για τους ιδιοκτήτες πελαδων δεν υφίσταται καν εκεί υπάρχει πλήρες αναρχία ασυλία και ασυδοσία και ταυτόχρονα η αντίφαση είναι οτι κάποιοι ιδιοκτήτες πελαδων αντί να κρύβονται, υποστηρίζουν θρασύτατα οτι δεν πρέπει να αναπτυχθούν παραλιακά επιχειρήσεις επικαλούμενοι τον αιγιαλό, ο φαρισαϊσμός στο μεγαλείο του – είχαμε αναφερθεί σχετικά στις αναρτήσεις μας Θράσος Α' και Θράσος Β'-.
Με όλα αυτά η μελέτη και η επένδυση του επιχειρηματία θα πραγματοποιηθεί εκεί που θα τον καλωσορίσουν γιατί να μπλέξει κάποιος επενδύτης με “μακακες” υπάρχει λόγος;
Και που θα τον καλωσορίσουν;
Πχ στην γειτονική μας Παλαιρο άνετα και με συνοπτικές διαδικασίες μπορεί να πραγματοποιηθεί η υποτιθεμένη επένδυση δεν είναι τυχαίο οτι εκεί σημειώνεται 16% ανάπτυξη περίπου τα τελευταία χρονιά και αν παρεμπίπτοντος θελήσει κάποιος να αγοράσει οικόπεδο εκεί μπορεί να επισκεφτεί για παράδειγμα την διεύθυνση http://www.24net.gr/detail.php?id=9107 έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.
Για ποίες μελέτες λοιπόν μιλάτε;
Μήπως για μελέτες κρατικών υποστηρίξεων;
Δεν υπήρξαν μελέτες για την αξιοποίηση του παλαιού νοσοκομείου ως κέντρο αποκατάστασης αναπήρων, τότε μάλιστα που ο Βερελης ηταν στα πράγματα;
Πόσο καλύτερα θα μας καθόταν η ευκαιρία; μιλάμε για έτοιμο γκολ.
Φαντάζεστε τι θα κέρδιζε το Μεσολόγγι αν γινόταν εδω κέντρο αποκατάστασης αναπήρων;
α) Θα διπλασιαζόταν σχεδόν ο πληθυσμός της πόλης
β) Θα είχαμε σίγουρους επισκέπτες που σημαίνει θα άνθιζε η τοπική οικονομία με επιπλέον επιχειρήσεις και εργαζομένους, θα δούλευαν εστιατόρια περίπτερα, καφέ, φαρμακεία, ορθοπεδικά είδη ξενοδοχεία ενοικιαζόμενα δωμάτια κλπ
γ) Θα υπήρχε ενδιαφέρον για την δημιουργία spa και ιαματικών λουτρών για ασθενείς και μη, άρα επιπλέον επιχειρήσεις θέσεις εργασίας και πάει λέγοντας.
Δεν υλοποιήθηκαν όμως οι μελέτες, αποτέλεσμα τα παιδια μας έφυγαν και θα φεύγουν θέλουν δεν θέλουν απο το Μεσολόγγι για να βρουν δουλειά στην Αθήνα με 800 ευρώ + το ενοίκιο η μήπως βγάζουμε και εδω κραυγές;
Μελέτες υπήρξαν και θα υπάρξουν το πρόβλημα είναι οτι δεν υλοποιούνται γιατί πολύ απλα “φιλτράρονται και απορρίπτοντα” συνήθως απο “κοκορόμυαλες ομαδουλες φίλων” και καλά της ιστορίας και του Μεσολογγίου.
Πείτε μας μια πόλη στην Ελλάδα που των πρώτο λόγο των έχουν οι “άριστοι επίλεκτοι απόγονοι της πόλεως”, λες και υπόλοιποι δημότες ανήκουν στους “νεφελιμ” που λέει και ο Λιακοπουλος.
Βεβαίως πολύ σωστά λέτε θα πρέπει να μονιάσουμε και να λειτουργήσουμε σαν οικογένεια, δεν συμφωνείται οτι πρωτίστως θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και να απομακρύνουμε οσα βλακώδες μέσα βάζουν τρικλοποδιές στην ανάπτυξη της πόλης;
Τέταρτον: Μεγαλύτερος λαϊκιστής πολιτικός zoroπαιχτης και καραγκιοζοπαίχτης απο τον Ψωμιαδη γνωστό νομάρχη πιστεύουμε δεν υπάρχει, με την διαφορά οτι όλα τα ΜΜΕ τον “παίζουνε” και μπράβο του γιατί ειναι μάγκας διοτι:
α) Πόσοι απο εμάς ξέρουμε πόσες υπερνομαρχιες έχει η Ελλάδα και πια είναι τα προβλήματά τους;
β) Πόσοι γνωρίζουμε τα προβλήματα των κεντρικών μεγαλύτερων νομαρχιών Αθηνών και Πειραιώς;
Πολλοί όμως απο εμάς πληροφορηθήκαμε οτι η περιφερειακή νομαρχία Θεσσαλονίκης είχε κλείσει γιατί έγινε κατάληψη απο τον νομάρχη Ψωμιαδη και ότι κάποια στιγμή η νομαρχία Θεσσαλονίκης αδυνατούσε και δεν είχε χρήματα να πληρώσει τους οδηγούς λεωφορείων, απο τα ΜΜΕ το μάθαμε μέσα απο τα καραγκιοζιλίκια και τον λαϊκισμό του νομάρχη, το αποτέλεσμα είναι: οτι διεκδικεί για την νομαρχία του ο Ψωμιαδης το παίρνει και ευχαρίστως θα ψηφίζαμε ενα λαϊκιστή δήμαρχο που θα ωφελούσε το Μεσολόγγι
Πολλοί όμως απο εμάς πληροφορηθήκαμε οτι η περιφερειακή νομαρχία Θεσσαλονίκης είχε κλείσει γιατί έγινε κατάληψη απο τον νομάρχη Ψωμιαδη και ότι κάποια στιγμή η νομαρχία Θεσσαλονίκης αδυνατούσε και δεν είχε χρήματα να πληρώσει τους οδηγούς λεωφορείων, απο τα ΜΜΕ το μάθαμε μέσα απο τα καραγκιοζιλίκια και τον λαϊκισμό του νομάρχη, το αποτέλεσμα είναι: οτι διεκδικεί για την νομαρχία του ο Ψωμιαδης το παίρνει και ευχαρίστως θα ψηφίζαμε ενα λαϊκιστή δήμαρχο που θα ωφελούσε το Μεσολόγγι
Πέμπτον: Όσο αναφορά την πολιτιστική μας πρόοδο, το Μεσολόγγι είναι μια πόλη με ιστορία, πιστεύουμε να συμφωνούμε όλοι εδώ. Θεωρούμε οτι είναι πολύ σημαντικό πρώτα απο όλα η πόλη να αντιμετωπίζεται σαν αστικό κέντρο όπως ολα τα αστικά κέντρα της Ελλάδας και έπειτα ως ιστορική περιοχή. Βέβαια και θα πρέπει να σεβόμαστε την ιστορία αλλά:
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
Δυστυχώς όλα αυτά τα χρόνια το Μεσολόγγι αντιμετωπιζόταν και αντιμετωπίζεται πρωτίστως σαν ιστορική περιοχή βάζοντας τρικλοποδιές στην ανάπτυξη της πόλης, με αποτέλεσμα το Μεσολόγγι πρωτεύουσα κατά τα άλλα νομού να έχει γίνει σήμερα κωμόπολη. Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία ίσως σε κάποια χρόνια αναλογικά όπως πάει το πράγμα το Μεσολόγγι να μην υφίσταται σαν πόλη αλλα σαν περιοχή.
Και συνεχίζουμε,
Συμφωνούμε μαζί σας ότι εξαιτίας των φωτογράφων και των παπαράτσι χάνεται ο σεβασμός η κατάνυξη οπως λέτε και η ιερότητα των εκδηλώσεων.
Θα πρέπει όμως να συμφωνήσουμε μιας και μιλάμε για ιερότητα οτι θα πρέπει επίσης να απομακρύνουμε τους φωτογράφους τις βιντεοσκοπήσεις τα φωτιστικά και τα λαμπατέρς απο τους ιερούς χώρους οπως για παράδειγμα απο τους ναούς ιδίως οταν τελούνται μυστήρια όπως γάμοι βαφτίσεις κ.α. Και αν κάποιος πει ότι “ο γάμος και η βάπτιση ειναι ιδιωτική υπόθεση και εν πάση περιπτώσει “τραβιούνται” μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες” απαντούμε οτι οι ιδιωτικές υποθέσεις δεν αναιρούν την ιερότητα των μυστηρίων ούτε την ιερότητα των χώρων , αρα δεν ειναι δυνατόν να προσαρμόζουμε την ιερότητα οπως μας βολεύει κατα περίπτωση. Συμφωνείτε;
Μήπως όμως θα έπρεπε το όλο θέμα να το δούμε λίγο πιο προσεκτικά δηλαδή να δούμε και την άλλη όψη του νομίσματος και αν χρειαστεί να βάλουμε νερό στο κρασί μας;
Δηλαδή όταν οι παπαράτσι οι ενοχλητικοί παπαράτσι βιντεοσκοπήσουν για παράδειγμα τον Αλιαγα μήπως θα πρέπει να κάνουμε οτι δεν το βλέπουμε και να το κάνουμε “γαργάρα"; Διότι μπορεί οπως πολύ σωστά λέτε οι παπαράτσι να "κονομανε" αλλά απο την άλλη θα δούμε στα περισσότερα μεσημεριανά της τηλεόρασης στην Λαμπιρη στην Τατιάνα κλπ τον βιντεοσκοπημένο απο τους παπαράτσι Αλιαγα να παρελαζει, και δεν μας ενδιαφέρει τόσο οτι ο Αλιαγας παρελαζει όσο οτι παρελαζει στο Μεσολόγγι και μέσο του κάθε γνωστού επωνύμου Αλιαγα προβάλλεται το Μεσολόγγι.
Μήπως αντι να απομονώσουμε τους παπαράτσι τους οπερατέρ και γενικά τους δημοσιογράφους να φροντίζαμε καλύτερα "με τον ένα η με τον άλλο τρόπο" να προβάλουν οι ίδιοι -οι δημοσιογράφοι- επι τι ευκαιρία και μαζί με τα υπόλοιπα το πόσο ωραία για παράδειγμα θα περάσουν οι "Αλιαγες" και οι "Μπακοδημενες" στο Μεσολόγγι βιντεοσκοπώντας και προβάλλοντας τα φαγοπότια, τα αυγοτάραχα, τα clubing, τις βαρκάδες τους και οτιδήποτε άλλο εξυπηρετεί να βγει προς τα έξω για την πόλη;
Επαναλαμβάνουμε οτι οι δημοσιογράφοι παίζουν το παιχνίδι τους και εμείς μέσα απο το δικό τους θα πρέπει να παίξουμε το δικό μας.
Μήπως τελικά θα πρέπει να συμπεριφερθεί το Μεσολόγγι σαν Surfer και να αξιοποιήσει παράλληλα το συνοδό κύμα, το κύμα των δημοσιογράφων και να δημιουργήσει ενα κύμα έμμεσης διαφήμισης για τον τόπο;
Θα πρέπει όμως να συμφωνήσουμε μιας και μιλάμε για ιερότητα οτι θα πρέπει επίσης να απομακρύνουμε τους φωτογράφους τις βιντεοσκοπήσεις τα φωτιστικά και τα λαμπατέρς απο τους ιερούς χώρους οπως για παράδειγμα απο τους ναούς ιδίως οταν τελούνται μυστήρια όπως γάμοι βαφτίσεις κ.α. Και αν κάποιος πει ότι “ο γάμος και η βάπτιση ειναι ιδιωτική υπόθεση και εν πάση περιπτώσει “τραβιούνται” μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες” απαντούμε οτι οι ιδιωτικές υποθέσεις δεν αναιρούν την ιερότητα των μυστηρίων ούτε την ιερότητα των χώρων , αρα δεν ειναι δυνατόν να προσαρμόζουμε την ιερότητα οπως μας βολεύει κατα περίπτωση. Συμφωνείτε;
Μήπως όμως θα έπρεπε το όλο θέμα να το δούμε λίγο πιο προσεκτικά δηλαδή να δούμε και την άλλη όψη του νομίσματος και αν χρειαστεί να βάλουμε νερό στο κρασί μας;
Δηλαδή όταν οι παπαράτσι οι ενοχλητικοί παπαράτσι βιντεοσκοπήσουν για παράδειγμα τον Αλιαγα μήπως θα πρέπει να κάνουμε οτι δεν το βλέπουμε και να το κάνουμε “γαργάρα"; Διότι μπορεί οπως πολύ σωστά λέτε οι παπαράτσι να "κονομανε" αλλά απο την άλλη θα δούμε στα περισσότερα μεσημεριανά της τηλεόρασης στην Λαμπιρη στην Τατιάνα κλπ τον βιντεοσκοπημένο απο τους παπαράτσι Αλιαγα να παρελαζει, και δεν μας ενδιαφέρει τόσο οτι ο Αλιαγας παρελαζει όσο οτι παρελαζει στο Μεσολόγγι και μέσο του κάθε γνωστού επωνύμου Αλιαγα προβάλλεται το Μεσολόγγι.
Μήπως αντι να απομονώσουμε τους παπαράτσι τους οπερατέρ και γενικά τους δημοσιογράφους να φροντίζαμε καλύτερα "με τον ένα η με τον άλλο τρόπο" να προβάλουν οι ίδιοι -οι δημοσιογράφοι- επι τι ευκαιρία και μαζί με τα υπόλοιπα το πόσο ωραία για παράδειγμα θα περάσουν οι "Αλιαγες" και οι "Μπακοδημενες" στο Μεσολόγγι βιντεοσκοπώντας και προβάλλοντας τα φαγοπότια, τα αυγοτάραχα, τα clubing, τις βαρκάδες τους και οτιδήποτε άλλο εξυπηρετεί να βγει προς τα έξω για την πόλη;
Επαναλαμβάνουμε οτι οι δημοσιογράφοι παίζουν το παιχνίδι τους και εμείς μέσα απο το δικό τους θα πρέπει να παίξουμε το δικό μας.
Μήπως τελικά θα πρέπει να συμπεριφερθεί το Μεσολόγγι σαν Surfer και να αξιοποιήσει παράλληλα το συνοδό κύμα, το κύμα των δημοσιογράφων και να δημιουργήσει ενα κύμα έμμεσης διαφήμισης για τον τόπο;
μπορουν καλλιστα και οι φωτογραφοι να κανουν την δουλεια τους χωρις να παρεμβαινουν με τοση ασεβεια και παρενοχληση και αντιαισθητικοτητα προς την πομπη , αρκει να τους ορισθει ενας συγκεκριμενος χωρος που μεσα σ αυτον θα κινουνται και θα βγαλουν κι αυτοι το μεροκαματο , και που δεν θα μπλεκουν μεσα στα ποδια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινα , πιστεψε με , χρειασθηκε να σπρωξω με τα χερια μου φωτογραφο για να συνεχισω την παρελαση , και εχω γινει μαρτυρας αρκετων κομικοτραγικων επισοδειων στο συγκεκριμενο μερος της πομπης που αναφερα και στο προηγουμενο σχολιο μου(λαμβανω μερος αρκετες 10ετιες).
Δεν ειμαι εναντιον αυτων , ομως ΠΡΕΠΕΙ κατι να γινει φετος....